KONSULTACJE
i terapia RTZ

Mierzysz się z trudną sytuacją, życiowym kryzysem, stresem, lękiem, negatywnymi myślami, niską samooceną i.in.? A może utknąłeś w miejscu lub po prostu lubisz się rozwijać? Zapraszam na sesję.
Beata Sokołowska – psycholog online, terapeuta, dypl. coach zdrowia.

Beata Sokołowska - ZnanyLekarz.pl
9

Pn. 12:00 - 17:00

9

Wt. 7:00 - 12:00

     W czym mogę Ci pomóc

Wewnętrzne przeszkody uniemożliwiające nam satysfakcjonujące, zdrowe życie wynikają z nawyków myślenia, emocji i przekonań. Ponieważ wpływają one na każdy obszar życia – ich racjonalna zmiana – podnosi jakość życia.

W pracy koncentruję się głównie na:

  1. bieżących problemach wzbudzających negatywne emocje i uczucia
    • wymagających dystansu, spojrzenia z boku, uspokojenia emocji, podjęcia decyzji itp.
  2. zderzeniem z trudną sytuacją jak np. choroba, utrata pracy
    • wzbudzającą uczucia lęku, obaw lub inne niekomfortowe stany.
  3. zmianie nawyków myślenia o sobie
    • np. wiara w siebie, poczucie własnej wartości, pewność siebie.
  4. zmianie ograniczających przekonań
    • „niezdrowego” myślenia i emocji niesprzyjających realizacji celów i postanowień.
  5. zmianie nawyków STYLU ŻYCIA i zachowania
    • np. odkładanie na później, nawyki zdrowego stylu życia, zdrowego odżywiania.
  6. zmianie w życiu i realizacji celów
    • to proces obejmujący ustalenie Twojego celu, rozpoznanie i wzmocnienie wewnętrznych zasobów, które pomogą Ci realizować cel oraz usuwanie sabotujących blokad i ograniczeń. A następnie monitoring zmian i modyfikację działania (jeśli potrzeba).

JEŚLI CHCESZ ZMIANY, JEST CI TRUDNO, Z CZYMŚ SOBIE NIE RADZISZ –
zrób pierwszy krok i zapisz się na pierwszą sesję!

NAUCZĘ CIĘ JAK:

9

Radzić sobie z emocjami, stresem, lękiem.

9

Uwolnić się od negatywnych myśli i niezdrowego dialogu wewnętrznego.

9

Nie zadręczać niepowodzeniami.

9

Rozpoznawać niekorzystne przekonania i zastępować je takimi, które Cię wspierają.

9

Pomagać sobie samemu na co dzień.

9

Radzić sobie w sytuacjach trudnych.

9

Zmienić nastawienie i wzmacniać poczucie własnej wartości.

DZIĘKI TEMU:

9

Będziesz skuteczniej realizować swoje cele, zmieniać nawyki.

9

Zyskasz więcej odwagi i motywacji by podejmować wyzwania.

9

Poczujesz się pewniej.

9

Osiągniesz wewnętrzną równowagę i spokój.

9

Będziesz zdecydowanie lepiej i twórczo radzić sobie z frustracją kiedy napotykasz przeszkody podczas realizacji swoich celów.

9

Poprawisz swoje samopoczucie, a Twoje życie będzie szczęśliwsze.

     Metody, z których korzystam

Z wykształcenia jestem psychologiem klinicznym i dyplomowanym coachem zdrowia.  Przeszłam też dodatkowe szkolenia z RTZ. W pracy wykorzystuję głównie metody RTZ (racjonalna terapia zachowań) oraz coachingu.
Ważne jest dla mnie aby w procesie sesji nauczyć Cię stosowania praktycznych metod w swoim życiu. Możesz je w przyszłości wykorzystywać do pracy nad poprawą dowolnego obszaru (zdrowia, związków, stylu życia, pracy, pasji)

Terapia RTZ to sprawdzona, udokumentowana, dobrze przebadana, o potwierdzonej skuteczności metoda, która powstała ponad 40 lat temu. Wywodzi się ze szkoły poznawczo-behawioralnej. Metodyka pracy pozwala szybko reagować na różne problemy oraz stopniowo docierać do ich źródła, po to by poprawić jakość życia, samopoczucie i swoją skuteczność. W trakcie procesu uczysz się jednocześnie samodzielnego stosowania metod dzięki, którym realnie wpływasz na swoje życie i to jak się czujesz.

RTZ to współpraca krótkoterminowa dająca długotrwałe efekty.  Jest także wspaniałą metodą rozwoju osobistego. To także metoda samopomocy – radzenia sobie z emocjami, niekorzystnymi przekonaniami i negatywnymi myślami.
Może być stosowana zarówno w interwencji kryzysowej, psychoterapii jak i coachingu oraz innych formach pracy nad rozwojem osobistym.
Pracę w oparciu o RTZ wspomagam narzędziami coachingu.

Nad czym pracujemy?

W zależności od potrzeb, podczas konsultacji koncentrujemy się między innymi na odkryciu i usunięciu wewnętrznych przeszkód, które: wpływają na Twoje emocje i uczucia, sabotują Twoją skuteczność, zmianę nawyków i realizację celów, wpływają negatywnie na poczucie własnej wartości i pewność siebie, uniemożliwiają pozbycie się lęku i osiągnięcie równowagi emocjonalnej, powodują, że nie czujesz się szczęśliwa, hamują Twoje działania i wiarę w swoje możliwości. Lub innych kwestiach przez, które trudno Ci się zmotywować, czujesz ból emocjonalny, chaos w głowie, masz wrażenie, że nie panujesz nad swoim życiem, a szczęście nie zależy od Ciebie.

Najważniejsze jest jednak to, że koncentrujemy się na teraźniejszości i przyszłości a proces ma jasno określone cele.

Ile spotkań potrzeba?

Przeciętnie praca ze mną trwa 8 sesji (+/-3 w zależności od potrzeb). Choć zdarzało się, że wystarczało 2 sesje (w sytuacjach nagłego kryzysu, gdzie celem pracy było uporanie się z emocjami i zyskanie jasności działania i myślenia).

Proces pracy w oparciu o wymienione metody ma potencjał transformacyjny, poprawiający jakość życia.

Pomaga m.in. poczuć się pewnie. Skutecznie przeprowadzać zmiany, na których Ci zależy. Podejmować wyzwania i kreatywnie podchodzić do problemów. Wpływać na swoje samopoczucie i emocje. Osiągać wewnętrzną równowagę i poczucie samorealizacji.

R

T

Z

KALENDARZ

Zarezerwuj swoje spotkanie – psycholog online

Jeśli interesuje Cię konsultacja lub terapia stacjonarnie w jednym z dwóch gabinetów w Warszawie – rezerwację zrób przez portal znany lekarz TUTAJ.  

KONSULTACJE ONLINE

Kiedy wybierzesz datę i przejdziesz do następnego kroku – w kalendarzu pojawią się dostępne terminy i godziny. Konsultacje online odbywają się w środy przez Skype. Każda sesja trwa 50 minut.

Jeśli mnie nie znasz, masz wątpliwości czy moje metody pracy mogą Ci pomóc – wybierz bezpłatną 30 minutową sesję wstępną. Poznamy się, powiesz mi jakie są Twoje potrzeby i sprawdzimy czy jest między nami chemia. Sesja wstępna do niczego nie zobowiązuje.

Koszt konsultacji online – 150 zł/50 min..
Opłata z góry za pakiet 6 sesji online – 800 zł 900 zł 


Po rezerwacji terminu otrzymasz maila z numerem rachunku do wpłaty. Jeśli wygodniej Ci skorzystać z płatności paypal – napisz do mnie.
Przy zakupie pakietu 6 sesji – w kalendarzu wybierz termin pierwszego spotkania.  

Kolejne spotkania najczęściej odbywają się co 1-2 tygodnie (czas optymalny na uzyskanie najlepszych efektów pracy).

Zapisując się na konsultację akceptujesz regulamin i politykę prywatności.

Ważne jest to, co dzieje się pomiędzy sesjami: dlatego po większości sesji daję zadanie do wykonania. Ważne jest aby zostało ono wykonane przed kolejną sesją.

Loading...